〉 BAZINĖS KET TECHNIKOS

  1. Kognityvinės ir elgesio terapijos modelis, skirtas paaškinti, kas yra kognityvinė ir elgesio terapija, kaip ji taikoma ir kaip siekiama pokyčio.
  2. Sokrato klausimai, padedantys daryti įžvalgas apie savo mąstymą, įsitikinimus, elgesį bei motyvuojantys keistis.
  3. Vizualinė analoginė skalė “Termometras”, skirta įsivertinti emocijos stiprumą. Taip pat tinka įsivertinti, kiek stipriai tikima vienu ar kitu įsitikinimu.

〉 COVID-19

  1. Rekomendacijos Covid-19 protrūkio sukelto streso valdymui ir emocinės būklės gerinimui.
  2. Rekomendacijos paaugliams apie pagalbos sau būdus susiduriant pandemijos sukeltu nerimu.
  3. Informacinis leidinys paaugliams ir šeimoms apie veiklas, leidžiant laiką namuose karantino metu.
  4. Psichologinės rekomendacijos dirbantiems namuose ir auginantiems vaikus.

〉 DĖKINGUMAS

Praktika, padedanti įsisąmoninti ir jausti daugiau dėkingumo kasdieniniame gyvenime.


〉 VAIKAI

Agresijos ciklas

Grafinė schema, atspindinti agresijos ciklą ir jo vystymosi fazes. Schema padeda suprasti apie agresijos ciklo kitimo etapus. Schemos aprašas.

 

Emocijų burbulų metodika: 

Darbalapis, skirtas nerimo ir depresijos prevencijai, padėti vaikams ir paaugliams atpažinti ir įvardinti emocijas. Instrukcija.

 

Nutikimų kalendorius: 

Darbalapis, skirtas padėti vaikams atpažinti mintis ir susieti jas su kilusiomis emocijomis. Instrukcija.

 

Ryšio stiprininas su vaiku: 

Informacinis leidinys apie sveiko ir stipraus ryšio su vaiku kūrimo svarbą ir būdus, padedančius jį plėtoti.

 

STOP pykčiui: 

Tai 5 žingsnių pykčio valdymo praktika, skirta vaikams ir paaugliams. Praktikos metu vaikas mokosi įsisąmoninti, atsitraukti ir valdyti savo pyktį.

 

Vaiko elgesio stebėjimo lentelė tėvams/globėjams/pedagogams:

  1. Elgesio stebėjimo lentelė padeda atpažinti pasikartojančius elgesio modelius ir jo tikslus.
  2. Tėvai/globėjai/pedagogai lentelėje žymi situacijas ar įvykius, vaiko elgesį ir reakcijas to įvykio metu, taip pat savo ir kitų suaugusiųjų reakcijas ir elgesį toje situacijoje bei gautus rezultatus (pasekmes), pvz.: Įvykis (neatlikti namų darbai), vaiko elgesys ir reakcija (nenueina į pamoką, meluoja tėvams), tėvų reakcijos į įvykį (sako, kad vaikas nieko gyvenime nepasieks, kad vaikas labai juos nuvylė),  elgesio pasekmė (vaikas ir toliau neina į pamokas, pradeda žalotis).

 

Vaikų nerimas:

Informacinis leidinys apie vaiko baimes, natūralias baimes pagal raidos etapus ir pagalbos galimybes.


〉 SAVISTABA

  1. Savistabos dienoraštis. Padeda geriau pažinti save, savo reakcijas žmogui svarbiose situacijose bei padeda daryti įžvalgas siekiant norimo pokyčio.
  2. Kasdieninių veiklų stebėjimo dienoraštis, skirtas sekti, kaip dienos veiklos veikia nuotaiką.